Als u te maken hebt met een gecrashte of beschadigde schijf wilt u natuurlijk direct een oplossing. Dat weten wij maar al te goed en daarom kom ik meteen ter zake. Hieronder staat, in een aantal stappen, wat u moet doen bij dataverlies:

1. Vertel ons over uw probleem.

U vult ons aanvraagformulier in en wij beschikken gelijk over de relevante achtergrondinformatie en wordt de kans op succesvol dataherstel vergroot.

2. Overleg met onze servicemedewerker.

Van ons krijgt u dan een vaste servicemedewerker die u gedurende het proces van dataherstel zal bijstaan. Deze collega helpt u met al uw vragen.

3. Wij stellen altijd een gratis probleemdiagnose!

U stuurt uw harde schijf voor recovery op naar ons. Het hele proces van data recovery is gratis tot en met de diagnose stellen. Als wij weten wat de oorzaak van uw dataverlies is doen wij u direct een offerte toekomen voor het dataherstel.

4. Uitvoering van de harde schijf recovery.

U kunt bij ons aangeven wat de belangrijkste doelbestanden zijn. Hierop focussen we ons bij het dataherstel nadat u daar uw goedkeuring over heeft uitgesproken.

5. Terugsturen van de herstelde data.

Wij sturen uw data op een nieuwe drager, meestal een CD, naar u op. Dit nadat wij hebben gecontroleerd dat de essentiële bestanden daadwerkelijk hersteld zijn. Instructies om de CD op te starten krijgt u ook van ons.

Data Recovery Nederland biedt u als klant de unieke service van een gratis diagnose. Het is een prettige gedachte dat u te weten komt wat er aan de hand is met uw datadrager zonder meteen te hoeven betalen. Wilt u misschien meer informatie over de service van Data Recovery Nederland of heeft u een andere vraag of opmerking? Laat gerust een reactie achter.

David van Dreumel