VEEL GESTELDE VRAGEN

Vragen | Diagnose

Wat moet ik verstaan onder een diagnose?

Tijdens de diagnose wordt de datadrager onderzocht, het probleem vastgesteld en de kans op dataherstel bepaald. Zodra de diagnose is gesteld, ontvangt u een diagnoserapport. Dit is tevens een offerte, toegespitst op uw betreffende mediadrager en het bijbehorend probleem.

Hoe lang duurt een diagnose?

Er zijn 2 diagnoseopties:

  1. Standaard diagnose – 5 werkdagen
  2. Express diagnose – binnen 24 uur
Is een recovery verplicht na een diagnose?

U bent niet verplicht om over te gaan tot recovery na een diagnose. Onze diagnoserapport/offerte is enkel een prijsvoorstel na onderzoek van uw datadrager en op grond van onze jarenlange ervaring. De offerte is geheel vrijblijvend. In dit stadium heeft u alle recht om verder geen gebruik te maken van onze diensten.

Wordt tijdens de diagnose mijn data al hersteld?

In de diagnosefase is uw data nog niet hersteld. Tijdens de diagnose stellen wij enkel vast wat het probleem is, hoe wij dit gaan oplossen, wat de kosten zijn en hoe lang het gaat duren.

+31 413 270 314

Ik beantwoord graag al uw vragen.
Michel Elijzen