VEEL GESTELDE VRAGEN

Vragen | Betaling, levering en garanties

Wanneer ontvang ik de factuur?

Zodra het eindresultaat duidelijk is en alles voor u duidelijk is, ontvangt u de factuur. Deze dient dan wel betaald te zijn voordat er data of schijven retour worden verzonden.

Hoe kan ik de factuur betalen?

De factuur wordt u per e-mail toegestuurd. U kunt deze via internet bankieren overmaken.

Wanneer kan ik mijn data terug verwachten?

U ontvangt uw data zodra de betaling door ons is ontvangen.

Hoe wordt mijn data aangeleverd?

Alle herstelde data wordt u op een nieuwe externe harde schijf aangeleverd.

Kan ik de dataschijf op alle apparaten gebruiken?

Jazeker! U kunt heel gemakkelijk de bijgeleverde USB kabel gebruiken om de data schijf aan te sluiten.

Ben ik er van verzekerd dat u discreet met mijn informatie omgaat??

Uiteraard gaan wij zeer discreet met uw data om. Onze werkomgeving is geheel aangepast om uw veiligheid en privacy te kunnen waarborgen. U ontvangt te allen tijde een ondertekende geheimhoudingsverklaring voordat wij het recoveryproces starten.

Is na een recovery de fabrieksgarantie nog van kracht?

Aangezien schijven in een gecertificeerde Class 100 Cleanroom worden geopend, zal de fabrieksgarantie nog van kracht zijn. Wij raden u aan het diagnoserapport te bewaren om te overhandigen bij twijfel.

Vragen categorieën

+31 413 270 314

Ik beantwoord graag al uw vragen.
Marina van Wanrooij