Hoe werkt het?

Stap voor stap werken wij er aan om uw data zo snel en veilig mogelijk te herstellen.
Zie hier onder een overzicht van de te volgen stappen.

Werkwijze

Bij Data Recovery Nederland is uw datadrager in goede handen. Stap voor stap werken wij er aan om uw data zo snel en veilig mogelijk te herstellen. Hieronder vindt u meer informatie over het recovery-proces.

U ontvangt een filelist zodra uw data is hersteld. Hierin staan alle herstelde bestanden opgesomd. Op basis van deze lijst kan er worden bepaald of de recovery succesvol is geweest. U wordt verzocht de filelist goed te controleren. Na uw goedkeuring op de filelist wordt uw data aangeleverd op een externe harde schijf.

icon-1-aanmelden1. Case Online Aanmelden

Meld uw case aan via de website. Ga hiervoor naar online aanmelden.

U ontvangt direct een bevestiging per e-mail nadat uw case succesvol is aangemeld. U ontvangt ook uw unieke casenummer per e-mail. Onze medewerkers nemen in de meeste gevallen spoedig telefonisch contact met u op om alles nogmaals goed toe te lichten en alle eventuele vragen te beantwoorden. Bent u niet gebeld door ons maar heeft u nog vragen? Bel dan met het nummer 0413-270314 en houdt uw casenummer bij de hand.

icon-2-delivery-truck copy2. Transport

Nadat uw case is aangemeld, stuurt u uw defecte datadrager op. Uiteraard kunt u deze ook persoonlijk af geven in één van onze 10 afleverpunten. Stuurt u de datadrager per post, dan is het noodzakelijk dat u deze goed verpakt. Voor een veilig transport van uw datadrager attenderen wij u er op dit met zorg uit te voeren. Zie hieronder de inpakinstructies.

Video: Verzendinstructies
Video: Laptop hd demonteren
Video: Macbook hd demonteren
Video: Pc hd demonteren

Inpakken

icon-3-diagnose3. Diagnose

Tijdens de diagnose wordt het probleem vastgesteld en een mogelijke oplossing geboden. Afhankelijk van de snelheid waarmee u de diagnose gesteld wilt hebben, kunt u kiezen uit onze diagnose-opties. Stel, u wenst binnen 24 uur de uitslag, dan gelden er andere tarieven dan bijvoorbeeld bij de standaard service van 5 werkdagen. De diagnosestelling blijft in alle gevallen wel gelijk.

icon-4-offerte4. Diagnoserapport / Offerte

Zodra de diagnose is gesteld, ontvangt u het
diagnoserapport. In dit rapport treft u de volgende informatie:

* soort beschadiging
* mogelijke oplossing
* geschatte tijdsduur en exacte herstelkosten

Het diagnoserapport is tevens bedoeld als geheel vrijblijvende offerte.

product-feature-031
Filelist-2

icon-5-filelist5. Filelist

U ontvangt een filelist zodra uw data is hersteld. Hierin staan alle herstelde bestanden opgesomd. Op basis van deze lijst kan er worden bepaald of de recovery succesvol is geweest. U wordt verzocht de filelist goed te controleren. Na uw goedkeuring op de filelist wordt uw data aangeleverd op een externe harde schijf.

icon-6-data-aanleveren6. Data Aanleveren

Alle herstelde bestanden worden aangeleverd op een nieuwe externe harde schijf. De nieuwe externe harde schijf is in alle gevallen met een wachtwoord beveiligd (encrypted). U ontvangt het wachtwoord per e-mail. Op deze manier bent u tot en met de laatste stap verzekerd van de hoogst mogelijke dataveiligheid.

Bezorger

0413 270 314

Dreigt uw data verloren te gaan?

Geen paniek, wij herstellen uw data.

REFERENTIES

logos-footer12