Werkwijze

1. Aanmelden

Meld je case aan via de website. Ga hiervoor naar online aanmelden.

Je ontvangt direct een bevestiging per e-mail nadat de case succesvol is aangemeld. Je ontvangt ook een unieke casenummer per e-mail. Onze medewerkers nemen in de meeste gevallen spoedig telefonisch contact op om alles nogmaals goed toe te lichten en alle eventuele vragen te beantwoorden. Ben je niet gebeld door ons maar heb je nog vragen? Bel dan met het nummer 0413-270314 en houd je casenummer bij de hand.

Direct aanmelden

2. Transport

Nadat jouw case is aangemeld, stuur je jouw defecte datadrager op. Uiteraard kun je deze ook persoonlijk afgeven in één van onze 13 afleverpunten. Stuur je de datadrager per post, dan is het noodzakelijk dat je deze goed verpakt. Voor een veilig transport van jouw datadrager attenderen wij je er op dit met zorg uit te voeren. Zie hieronder de inpakinstructies.

Overzicht afleverpunten

3. Diagnose

Tijdens de diagnose wordt het probleem vastgesteld en een mogelijke oplossing geboden. Afhankelijk van de snelheid waarmee je de diagnose gesteld wilt hebben, kun je kiezen uit onze diagnose-opties. Stel, je wenst binnen 24 uur de uitslag, dan gelden er andere tarieven dan bijvoorbeeld bij de standaard service van 5 werkdagen. De diagnosestelling blijft in alle gevallen wel gelijk.


Diagnoseopties & Prijzen

4. Offerte

4. Offerte

4. Offerte

Zodra de diagnose is gesteld, ontvang je de offerte. In de offerte tref je de volgende informatie:


  • * soort beschadiging
  • * mogelijke oplossing
  • * geschatte tijdsduur en exacte herstelkosten

De offerte is geheel vrijblijvend en op basis van de 'no cure no pay' garantie.

5. Filelist

Je ontvangt een filelist zodra jouw data is hersteld. Hierin staan alle herstelde bestanden opgesomd. Op basis van deze lijst kan er worden bepaald of de recovery succesvol is geweest. Je wordt verzocht de filelist goed te controleren. Na jouw goedkeuring op de filelist wordt jouw data aangeleverd op een externe harde schijf.

6. Data Aanleveren

Alle herstelde bestanden worden aangeleverd op een nieuwe externe harde schijf. De nieuwe externe harde schijf is in alle gevallen met een wachtwoord beveiligd (encrypted). Je ontvangt het wachtwoord per e-mail. Op deze manier ben je tot en met de laatste stap verzekerd van de hoogst mogelijke dataveiligheid.

Wist je dat:

DRN in 2017 in totaal 7.152 diagnoses stelde? Ruim 95% van alle gestelde diagnoses resulteerde tot een volledig herstel van bestanden.

Gebeld worden

Liever eerst telefonisch contact met een expert? Wij bellen je graag!

Gebeld worden

Bel ons

Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00

0413 270 314

Veelgestelde vragen

Direct antwoord op de meestgestelde vragen

Naar veelgestelde vragen

95% van onze klanten beveelt DRN aan!