Neem bij twijfel en vragen contact op met één van onze medewerkers.

Werkdagen van 09:00 tot 17:00
8.7 /10
1226 reviews
feedback company
Snel antwoord op je vraag
1. Kan ik mijn datadrager afgeven bij één van jullie afgiftepunten?

Dit is tijdelijk helaas niet mogelijk in verband met de COVID-19 maatregelen. Om zo veilig mogelijk te werk te gaan, halen wij jouw datadrager kosteloos op. De bezorger zal minimaal 1.5 meter afstand houden om jou en zichzelf te beschermen.

Wanneer de bezorger aanbelt: leg de ingepakte datadrager voor de deur neer nadat deze is ingepakt volgens onze instructies. De bezorger heeft een verzendlabel en zorgt ervoor dat de datadrager zo snel mogelijk bij ons afgeleverd wordt. Je hoeft dus verder niets te doen.

Het is ook mogelijk om je datadrager zelf op te sturen naar ons adres. Tijdens en na het aanmelden zullen wij aangeven hoe je je datadrager het beste kunt inpakken en waar je het naartoe kunt sturen.

2. Kan ik mijn datadrager ophalen bij één van jullie afgiftepunten?

Ook dit is helaas niet mogelijk om dezelfde reden. DRN stuurt alle herstelde data kosteloos retour. Zie ook het volgende punt.

3. Hoe wordt mijn herstelde data bezorgd?

Wij bezorgen de herstelde data kosteloos naar het opgegeven adres. Data Recovery Nederland volgt de RIVM-richtlijnen en samen met onze bezorgpartners nemen wij hygiënemaatregelen om verdere besmetting en verspreiding van het virus te voorkomen.

De bezorgers hebben duidelijke instructies en weten wat ze moeten doen om zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1.5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Was de handen regelmatig om besmetting en verspreiding te voorkomen.

4. Wordt er ook bezorgd als ik in quarantaine zit?

Jazeker. De bezorger houdt afstand bij het afleveren en zet jouw pakketje bij de deur neer tot je het pakket in ontvangst neemt. De bezorger zal ten alle tijden op minimaal 1.5 afstand blijven.

5. Blijven jullie aan huis leveren, ook tijdens een lock down?

Momenteel zullen wij blijven ophalen en leveren. Wanneer dit verandert door maatregelen vanuit de overheid of onze bezorgpartners, zullen wij uiteraard alle klanten direct op de hoogte stellen.

6. Welke maatregelen nemen jullie ter bescherming van jullie medewerkers wat betreft het COVID-19 virus?

Wij hebben vroegtijdig maatregelen genomen en gaan een stap verder dan de RIVM richtlijnen om onze medewerkers en klanten te beschermen. Omdat wij in een vroeg stadium hebben gereageerd kunnen wij onze dienstverlening op dezelfde wijze voortzetten als voorheen, met uitzondering van onze afgiftepunten.

1: Kan ik mijn datadrager afgeven bij één van jullie afgiftepunten? Dit is tijdelijk helaas niet mogelijk in verband met de COVID-19 maatregelen. Om zo veilig mogelijk te werk te gaan, halen wij jouw datadrager kosteloos op. De bezorger zal minimaal 1.5 meter afstand houden om jou en zichzelf te beschermen.

Wanneer de bezorger aanbelt: leg de ingepakte datadrager voor de deur neer nadat deze is ingepakt volgens onze instructies. De bezorger heeft een verzendlabel en zorgt ervoor dat de datadrager zo snel mogelijk bij ons afgeleverd wordt. Je hoeft dus verder niets te doen.

Het is ook mogelijk om je datadrager zelf op te sturen naar ons adres. Tijdens en na het aanmelden zullen wij aangeven hoe je je datadrager het beste kunt inpakken en waar je het naartoe kunt sturen.

2: Kan ik mijn datadrager ophalen bij één van jullie afgiftepunten? Ook dit is helaas niet mogelijk om dezelfde reden. DRN stuurt alle herstelde data kosteloos retour. Zie ook het volgende punt.

3: Hoe wordt mijn herstelde data bezorgd? Wij bezorgen de herstelde data kosteloos naar het opgegeven adres. Data Recovery Nederland volgt de RIVM-richtlijnen en samen met onze bezorgpartners nemen wij hygiënemaatregelen om verdere besmetting en verspreiding van het virus te voorkomen.

De bezorgers hebben duidelijke instructies en weten wat ze moeten doen om zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1.5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Was de handen regelmatig om besmetting en verspreiding te voorkomen.

4: Wordt er ook bezorgd als ik in quarantaine zit? Jazeker. De bezorger houdt afstand bij het afleveren en zet jouw pakketje bij de deur neer tot je het pakket in ontvangst neemt. De bezorger zal ten alle tijden op minimaal 1.5 afstand blijven.

5: Blijven jullie aan huis leveren, ook tijdens een lock down? Momenteel zullen wij blijven ophalen en leveren. Wanneer dit verandert door maatregelen vanuit de overheid of onze bezorgpartners, zullen wij uiteraard alle klanten direct op de hoogte stellen.

6: Welke maatregelen nemen jullie ter bescherming van jullie medewerkers wat betreft het COVID-19 virus? Wij hebben vroegtijdig maatregelen genomen en gaan een stap verder dan de RIVM richtlijnen om onze medewerkers en klanten te beschermen. Omdat wij in een vroeg stadium hebben gereageerd kunnen wij onze dienstverlening op dezelfde wijze voortzetten als voorheen, met uitzondering van onze afgiftepunten.

97% van onze klanten beveelt DRN aan!