Neem bij twijfel en vragen contact op met één van onze medewerkers.

Werkdagen van 09:00 tot 17:00
8.7 /10
1755 reviews
feedback company
Snel antwoord op je vraag
1. Kan ik mijn datadrager afgeven bij één van jullie afgiftepunten?

Ja, dit is mogelijk. Bekijk voor de dichtstbijzijnde locatie onze contactpagina. Uiteraard willen wij je vriendelijk verzoeken om je aan alle nog steeds geldende maatregelen te houden voor iedereens veiligheid.

2. Kan ik mijn datadrager ophalen bij één van jullie afgiftepunten?

Het ophalen van jouw herstelde data en/of originele datadrager is enkel mogelijk op ons hoofdkantoor in Uden. Let op: dit kan alleen op afspraak. Neem hiervoor contact op.

3. Hoe wordt mijn herstelde data bezorgd?

Bezorging per pakketpost Wij bezorgen de herstelde data kosteloos naar het opgegeven adres. Data Recovery Nederland volgt de RIVM-richtlijnen en samen met onze bezorgpartners nemen wij hygiënemaatregelen om verdere besmetting en verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers hebben duidelijke instructies en weten wat ze moeten doen om zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1.5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Ophalen Wil je jouw herstelde data en/of originele datadrager persoonlijk ophalen? Dit is mogelijk op afspraak. Neem hiervoor contact op.

4. Wordt er ook bezorgd als ik in quarantaine zit?

Jazeker. De bezorger houdt afstand bij het afleveren en zet jouw pakketje bij de deur neer tot je het pakket in ontvangst neemt. De bezorger zal ten alle tijden op minimaal 1.5 afstand blijven.

5. Blijven jullie aan huis leveren, ook tijdens een lock down?

Tijdens een lockdown blijven wij ophalen en leveren. Wanneer dit verandert door maatregelen vanuit de overheid of onze bezorgpartners, zullen wij uiteraard alle klanten direct op de hoogte stellen.

6. Welke maatregelen nemen jullie ter bescherming van jullie medewerkers wat betreft het COVID-19 virus?

Wij hebben vroegtijdig maatregelen genomen en gaan een stap verder dan de RIVM richtlijnen om onze medewerkers en klanten te beschermen. Omdat wij in een vroeg stadium hebben gereageerd kunnen wij onze dienstverlening op dezelfde wijze voortzetten als voorheen.

1: Kan ik mijn datadrager afgeven bij één van jullie afgiftepunten? Ja, dit is mogelijk. Bekijk voor de dichtstbijzijnde locatie onze contactpagina. Uiteraard willen wij je vriendelijk verzoeken om je aan alle nog steeds geldende maatregelen te houden voor iedereens veiligheid.

2: Kan ik mijn datadrager ophalen bij één van jullie afgiftepunten? Het ophalen van jouw herstelde data en/of originele datadrager is enkel mogelijk op ons hoofdkantoor in Uden. Let op: dit kan alleen op afspraak. Neem hiervoor contact op.

3: Hoe wordt mijn herstelde data bezorgd? Bezorging per pakketpost Wij bezorgen de herstelde data kosteloos naar het opgegeven adres. Data Recovery Nederland volgt de RIVM-richtlijnen en samen met onze bezorgpartners nemen wij hygiënemaatregelen om verdere besmetting en verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers hebben duidelijke instructies en weten wat ze moeten doen om zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1.5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Ophalen Wil je jouw herstelde data en/of originele datadrager persoonlijk ophalen? Dit is mogelijk op afspraak. Neem hiervoor contact op.

4: Wordt er ook bezorgd als ik in quarantaine zit? Jazeker. De bezorger houdt afstand bij het afleveren en zet jouw pakketje bij de deur neer tot je het pakket in ontvangst neemt. De bezorger zal ten alle tijden op minimaal 1.5 afstand blijven.

5: Blijven jullie aan huis leveren, ook tijdens een lock down? Tijdens een lockdown blijven wij ophalen en leveren. Wanneer dit verandert door maatregelen vanuit de overheid of onze bezorgpartners, zullen wij uiteraard alle klanten direct op de hoogte stellen.

6: Welke maatregelen nemen jullie ter bescherming van jullie medewerkers wat betreft het COVID-19 virus? Wij hebben vroegtijdig maatregelen genomen en gaan een stap verder dan de RIVM richtlijnen om onze medewerkers en klanten te beschermen. Omdat wij in een vroeg stadium hebben gereageerd kunnen wij onze dienstverlening op dezelfde wijze voortzetten als voorheen.

  • Blijf thuis als je klachten hebt die kunnen passen bij corona
  • Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen
  • Schud geen handen
  • Was vaak je handen met water en zeep, daarna handen goed drogen
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog

97% van onze klanten beveelt DRN aan!